חברה מומלצת לשליחויות באזור השרון

כחלק מתפיסת שרות כלל ארצית מעניקה חברת HFD שירותי שליחויות בשרון בכל סדר גודל וכל לקוח. התפתחות התעשייה הזעירה ובנייני המשרדים באזור השרון מחייבים הערכות מתאימה של חברות שליחויות. אנו פועלים רבות באזור זה ומבצעים במשך שנים שליחויות בשרון לגורמים פרטיים ולחברות. צוות השליחים שלנו ומערך ההפצה היעיל של החברה מספקים מענה מהיר ומקצועי לכל לקוח וצי הרכבים שלנו מאפשר תנועה משופרת באזור ופתרונות משלוח יעילים יותר לטובת הלקוח. אזור השרון משופע ביישובים קטנים ומושבים ואנו פועלים גם בהם. תודעת שרות גבוהה במיוחד מחייבת אותנו ללקוח קטן כגדול ולכל מטען כאילו היה היקר והחשוב ביותר.

שליחויות בשרון – בטחון ויעילות שליחויות בשרון

כמו בכל שאר אזורי הפעילות שלנו, גם כאשר אנו מבצעים שליחויות בשרון אנו מעניקים כיסוי ביטוחי מלא ואחריות למטען המועבר. הניסיון רב השנים שלנו בתחום ומקצועיות הצוות נועדו להבטיח ללקוחותינו ראש שקט וביטחון מלא באשר לביצוע המושלם של עבודת השליחות. מערכות קשר מתקדמות מאפשרות לנו וגם לכם מעקב מלא אחר המשלוחים בכל שלב ועדכון מקוון של כל הפרטים ע"י השליחים עצמם במהלך יום העבודה. אנו מתחייבים לשרות מהיר, יעיל ומקצועי ביותר – נסו אותנו ותיווכחו.

זמינות ומהירות

בכדי ליעל את עבודת השליחים ולחסוך זמן יקר עבור לקוחותינו הקמנו מערך איכון הפצה מתקדם ומקוון. השליחים מצוידים במערכות קשר רדיו וסלולר וכן במערכת WAP חדשנית. מערכת זו מאפשרת לנו לנהל מערך המשלוחים בצורה אופטימלית. כל שליח יכול לעדכן סטטוס משלוח בכל עת ולהזין בכך את מערכת הנתונים באתר לטובתכם הלקוחות. בנוסף כל סידור העבודה וסדר המשלוחים לכל שליח מתקבלים בעזרת ה-WAP והופכים את העבודה ליעילה, מהירה וקלה יותר למעקב, עבורנו ובעיקר עבורכם.